0,00  0

Ostukorv

Ostukorvis ei ole tooteid.

Jätka ostmist

KKK

Korduma kippuvad küsimused

Kui kiiresti kaup saabub?

Kui meie e-pood näitab laos kauba olemasolu, siis on see toode ka päriselt olemas meie Tallinna laos. Reeglina saadetakse kaup laost välja tellimuse kinnitamisele järgneval tööpäeval, vahel pühade perioodil võib minna ka 2 tööpäeva. Anname sellest ka e-posti teel teada kui oleme teie kauba pakkinud ja kullerfirmale edastanud. Saadetist saab jälgida meie kodulehel.

Unustasin ühe toote tellida, ka saan lasta selle oma tellimusele hiljem lisada?

Kahjuks me tasutud tellimusi enam muuta ei saa. Teil tuleb teha uus tellimus ja tellida soovitud toode eraldi juurde.

Kui palju maksab transport?

Transport Itella Smartposti pakiautomaati Eestis maksab 2.50 €, Omniva ja DPD automaati Eestis 3 eurot. Transport Omniva kulleriga Eesti maksab 4.90 €. Tellides vähemalt 55 € eest, on transport pakiautomaati Sulle tasuta, tellides vähemalt 140 € eest, on transport Omniva või DPD kulleriga Sulle tasuta.

Minu tellitud toodete pakend või sisu on praak või kannatada saanud, mida teha?

Saada kiri info@ambrosia.ee ja leiame koos parima lahenduse.

Tellitud toode ei sobi mulle, kas ja kuidas saan toote tagastada?

Tooteid saab tagastada 14 päeva jooksul avamata pakendiga. Kirjuta meile info@ambrosia.ee

Tellisin kogemata vale toote või soovin muul põhjusel oma tellimust tühistada, kuidas käituda?

Helista palun kiiresti +372 53 087 088  või kirjuta  info@ambrosia.ee ja me püüame leida lahenduse

Kas tooted säilivad õues olevates pakiautomaatides, kui õues on väga külm või kuum?

Soovitame kasutada väga külmade või soojade ilmade ajal siseruumides asuvaid Itella Smartposti pakiautomaate või kullerteenust.

Kas ma saan teie tooteid tellida ka väljaspool Eestit olevale aadressile?

Jah, me saadame tooteid üldiselt kõikidesse Euroopa Liidu riikidesse, kuid transpordikulu on suurem. 

Vaata palun transpordi kulu erinevatesse riikidesse SIIN.

Erijuhtudel kirjuta meile info@ambrosia.ee

Miks peaksin registreeruma teie e-poe kasutajaks?

Registreerudes Ambrosia e-poe kasutajaks, saad kõigilt tellimustelt 5% hinnalandust, näed oma oma tellimuste ajalugu ja staatust ning infot saadetiste jälgimise kohta kõik ühes kohas. 

Kuidas tellimuse eest tasuda?

Tellimuse eest saad tasuda koheselt tellimuse vormistamisel pangalingi  või maksekaardi abil. Tasumiseks saad kasutada järgmisi panku: Swedbank, SEB, LHV, Luminor ja Coop Pank. Tasuda saab ka pangakaardiga.

Tegin tellimuse ja tasusin selle eest, aga ma ei saanud tellimuse kinnitust, kuidas käituda?

Kui teie tellimuse kinnitus ei ole saabunud 10 minuti jooksul peale tellimuse eest tasumist, kontrollige palun ka oma rämpsposti kausta.  Kui te kirja ei leia, kontakteeruge  info@ambrosia.ee ning vaatame üle, kas tellimus ja makse on ikka meieni jõudnud ja kas teie kontaktandmed on korrektselt sisestatud.

Mul ei õnnestunud vormistada tellimust või ei õnnestunud tasuda tellimuse eest mulle arusaamatu tehnilise probleemi tõttu, mida teha?

Igasuguste arusaamatute tehniliste probleemide korral kirjutage meile info@ambrosia.ee

Kas mul on võimalik osta tooteid ka kohapealt?

Kahjuks meil ei ole enda “esinduskauplust”. Müüme tooteid veebipoes, et pakkuda kliendile soodsamat hinda.  Meie toodete edasimüüjate loetelu on SIIN. Nende valikus on saadaval siiski vaid piiratud valik meie poolt pakutavast. 

Liitu uudiskirjaga
Ole kursis meie uusimate toodete, eripakkumiste ja allahindlustega.
© 2024 AMBROSIA OÜ. Kõik õigused kaitstud.